marți, 23 iunie 2009

PREGATIRI PENTRU TARGUL MESTESUGARILOR

Cum se face oare ca niciodata nu fac pentru targurile astea atat cat imi propun... si de exemplu, acum am in camera o gramada de materiale, vreo patru gentzi sau ce or fi alea, incepute, masina de cusut in functiune...si eu uite ce fac...pierd timpul pe net...defapt nu-l pierd ca postez ceva nou aici. hai sa-ti arat ce am facut pana acum:
Traistutza asta portocalie cu mere e facuta dintr-o fata de masa, si ce sa fac eu cu fete de masa, cand eu nu gatesc niciodata nimik, ma mir ca mai am masa. Dar stiu evident sa iau cate o rosie din frigider si sa o mestec in drum spre camera cu masina de cusut.
Aceasta geanta cu vrabie verde mi s-a spus ca e penibila, da am auzit asta doar de la oamenii care nu imi plac, dar mie mi se pare asha simpatica! Evident concluzia mea a fost ca acei oameni nu se pricep si nu stiu sa aprecieze ceva original, daca asta inseamna original:). Sa nu uit sa spun ca e facuta din aceiasi fatza de masa, sa nu cumva sa nu pierd vreun metru. E pictata cu vopsea speciala pentru tzesaturi iar toarta sau ce e aia e facuta din sfori si bucatzi de jaluzele si bilutze de lemn.
Gentutza rosie mi s-a spus ca seamana cu o fustitza scotziana, eu cand am facut-o chiar nu m-am gandit la asha ceva. Este din in si este facuta dintr-o bucata de draperie, se inchide cu scai si m-am chinuit o gramada sa-i pun captusheala, nu ca ar fi fost prea greu ci pentru ca nu ma pricep.

Urmatoarea geanta este facuta din nu stiu ce...creca era o bucata de pilota, ca are in interor o chestie parca era motan, cand am desfacut-o, pufoasa, ma gadila si ma enerva. Si din cauza asta am rupt 4 ace de la masina de cusut. Evident m-am dus la moshul enervant de la mercerie, cu care tre sa te portzi cu manushi sa-ti vanda ceva, un fel de Hitler, nu stiu. Da ce-am cu saracu Hitler acum??Materialul verde este in,stelutzele sunt facute cu vopsea pentru tzesaturi, se inchide cu fermoar si are captusheala verde de bumbac.
Voi reveni cu o noua postare si evident cu poze cu gentzi noi, nu mai stau cu voi ca am multa multa treaba.

Un comentariu:

dli spunea...

arata foarte bine, niste modele foarte frumoase, trebuie sa ai talent sa faci asa ceva!